dijous, 22 de gener del 2015

El Naixement del Liam


Aquest Nadal ha sigut un Nadal ben especial.
Una nova vida ha entrat al mon i aquí us deixo amb el testimoni de la família que vaig estar acompanyant durant mesos i que m'han regalat la possibilitat de formar part de "l'equip de naixement". 
Agraeixo profundament a la Rosa Escribà i a la Montse Bach, llevadores excel·lents i dones exemplars, amb les quals he treballat molt a gust sentint-me en tot moment part del procés.


La Marina va aparèixer a la meva vida en el gran procés que vaig fer a les trobades del Camí Cap a la Tenda Roja a Torà. 
Ens reuníem una vegada al mes dones conscients i amb ganes de ser-ho encara més. La Marina i la Sofia ens acompanyaven en aquest gran camí.


Allí la Marina em va conèixer profundament i això va ser el que em va emprendre a demanar-li que també m'acompanyés com a Doula quan em vaig quedar embarassada del meu segon fill.



Ella m'havia vist en moltes facetes íntimes... Cap Doula més podia conèixer-me millor. L'elecció va ser la millor que podia fer! La Marina té allò que se'n diu cert àngel , sobretot quan vibra essent Doula.
En el pre-part em va cuidar com una deessa. Em va donar eines per alliberar-me de pors que en aquest embaràs que m’havien sortit. Em va fer grans regals; sobretot la trobada sorpresa de les dones de la Tenda a Arbeca. Va fer-me la sorpresa més gran que mai he rebut de forma tan emocionant!
El dia que vaig parir a casa, la seva arribada em va servir d’elixir! La meva Doula era allà... ja podia deixar-me totalment. I així va ser. Una hora després i amb els seus massatges i xiuxiuejos del cant de la “a”, vaig parir el meu fill!

Va assistir de forma tan respectuosa i amorosa amb tot, que no puc deixar d'estar-li agraïda!
Gràcies Marina per cuidar la meva filla gran, Gaia, al segon part, de tenir present al meu marit Ezio en tot el procés, gràcies per acollir el meu germà Emili i fer-lo partícip de tot el que hem viscut...
Tota la família t'agraïm el teu amor i il·lusió!
Et desitjo molts naixements com a Doula!

Montse Perelló